Колеги колата ми загрява над 90 градуса и мисля че термостата ми е за смяна защото като пипнах маркуча дето влиза долу в радиатора беше студен.Въпроса ми е ако е за смяна дали се сменява целия охлюв дето е и горе долу ако знаете някаква цена.И още нещо до вчера имах парно днес сутринта ми духаше студено дали има нещо общо с термостата
Известие
Collapse
No announcement yet.
Загрява а няма парно - АР156
Collapse
X
-
Привет колега,да най-вероятно имаш проблем с термостата щом не отваря големия кръг,но това с парното ми прилича на необезвъздушена система защото мисля парното е на малкия кръг и при тая температура която вдига колата ти вътре трябва да е сауна.
-
Колега не съм експерт ама и аз си имах проблем с това загравяне, значи по - често термостата блокира на отворен и тогава се наблюдава обратния ефект именно да не загравя, моето загряване се оказа въздух в системата , значи на радиатора отгоре като застенеш пред колата от лявата страна мисля ти се пада имаш 1 пробка развъртия докато текне и я завии пак, ако не се оправи пробвай с термостат , също така виж си и радиатора в какво състояние , аз като извадих въздуха колата не загравяше като преди до 130 буквално, но пак си държеше високи темп , като ми се спука радиатора и го смених с нов всичко си заспа.
Поздрави.Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Термостатът като отвори отгоре излиза горещия антифриз, а отдолу влиза охладения. Затова е по-важно да видиш като загрее дали горния шланг става горещ. При тапа в радиатора и долният и горният са горещи.
147 има две пробки за обезвъздушаване, 156 е една - на радиатораAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Никой не каза, че парното не зависи само от това, дали колата е загряла. Ами ако е заяла клапата за регулиране въздуха на климата или има проблем в управлението и, а? Пак няма да има топлоAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa_fen4e Покажи съобщениеПроблема беше въздух в системата един от маркучите не беше стегнат и от там е излязъл малко антифриз след като долях 0,5 л. и обезвъздуших всичко се оправи.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Колеги, изолзвам тази тема...
Ще представя няколко факти, за да може да се даде и конкретна диагноза...
Сутрин паля, температурата на въздуха навън е (-4.5 С). Кранчето от начало е завъртяно на максимум червения сектор. До 80 градуса, водата стига за точно 15 минути каране в града.(с летен термостат съм и температурата стига до 80 и връща. При градско или на едно място рядко стига 85-90. При каране извънградско и минусови температури е 78-80 градуса.)
Проблемът (ако изобщо има такъв) е, че след около 10 минути започва парното да духа хладко. Но забелязах следната тенденция...незная нормална ли е...след тези 10-15 минути...и при достигането на 80 градуса на водата..при нормално каране и подаване на газ, парното духа топло, даже като позадържа ръката си на шлюза и я поопарва. Когато, обаче, колата спре на светофар или не се движи, но с включен и загрял до 80 градуса, двигател, от парното започва да духа почти студено...нормално ли е това и как се справяме с проблема? Благодаря.ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.
ВАЗ 21079 1990 г.
Comment
Comment