Известие

Collapse
No announcement yet.

Загрява а няма парно - АР156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Загрява а няма парно - АР156

    Колеги колата ми загрява над 90 градуса и мисля че термостата ми е за смяна защото като пипнах маркуча дето влиза долу в радиатора беше студен.Въпроса ми е ако е за смяна дали се сменява целия охлюв дето е и горе долу ако знаете някаква цена.И още нещо до вчера имах парно днес сутринта ми духаше студено дали има нещо общо с термостата
    Алфа Ромео 156 2.0 т.с.

  • #2
    Привет колега,да най-вероятно имаш проблем с термостата щом не отваря големия кръг,но това с парното ми прилича на необезвъздушена система защото мисля парното е на малкия кръг и при тая температура която вдига колата ти вътре трябва да е сауна.
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 136 ps + Chip

    Comment


    • #3
      Щом духа студено , а показва , че е топла колата и подминава 90 С виж пурво антифриза . Моята докато я обезвъздуших правеше така .
      Поздрави !

      Comment


      • #4
        Мерси за мненията и аз така мисля,но исках първо да се допитам
        Алфа Ромео 156 2.0 т.с.

        Comment


        • #5
          Колега не съм експерт ама и аз си имах проблем с това загравяне, значи по - често термостата блокира на отворен и тогава се наблюдава обратния ефект именно да не загравя, моето загряване се оказа въздух в системата , значи на радиатора отгоре като застенеш пред колата от лявата страна мисля ти се пада имаш 1 пробка развъртия докато текне и я завии пак, ако не се оправи пробвай с термостат , също така виж си и радиатора в какво състояние , аз като извадих въздуха колата не загравяше като преди до 130 буквално, но пак си държеше високи темп , като ми се спука радиатора и го смених с нов всичко си заспа .
          Поздрави.
          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

          Comment


          • #6
            А може би лед ти е затлачил системата и колата е попрегряла?

            Comment


            • #7
              Виж дали има достатъчно антифриз и дали е обезвъздушена...
              Alfa Romeo - 156 - 1999 - 1.8 16V Twin Spark

              Comment


              • #8
                Термостатът като отвори отгоре излиза горещия антифриз, а отдолу влиза охладения. Затова е по-важно да видиш като загрее дали горния шланг става горещ. При тапа в радиатора и долният и горният са горещи.
                147 има две пробки за обезвъздушаване, 156 е една - на радиатора
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #9
                  ..

                  Имах същия проблем оказа се че както няколко месеца не съм дигал капака имаше малко антифриз,и долях 1.5 и се оправи ,а пък на зет ми му беше замръзнал в тия студове
                  Alfa Romeo 156 1.8TS

                  Comment


                  • #10
                    На газ ли е колата? Моята е на газ, и става така като замръзне изпарителя, не пуща топла вода през него до радиатора на парното.
                    Виж Алфата ...

                    Comment


                    • #11
                      Никой не каза, че парното не зависи само от това, дали колата е загряла. Ами ако е заяла клапата за регулиране въздуха на климата или има проблем в управлението и, а? Пак няма да има топло
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #12
                        Колега остави я някъде на топло за 3-4 часа. Ако се оправи значи трябва да си долееш антифриз защото системата ти замръзва и прави тапи
                        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                        Peugeot 508 RXH 02.2013

                        Comment


                        • #13
                          Проблема беше въздух в системата един от маркучите не беше стегнат и от там е излязъл малко антифриз след като долях 0,5 л. и обезвъздуших всичко се оправи.
                          Алфа Ромео 156 2.0 т.с.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от alfa_fen4e Покажи съобщение
                            Проблема беше въздух в системата един от маркучите не беше стегнат и от там е излязъл малко антифриз след като долях 0,5 л. и обезвъздуших всичко се оправи.
                            Май не си минал само с 0.5л., важното е, че всичко е вече наред и няма нужда от ушанки и гъбини. И като извод - оглеждайте хубаво преди да питате и да ви вкарваме в приключения
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #15
                              Колеги, изолзвам тази тема...
                              Ще представя няколко факти, за да може да се даде и конкретна диагноза...
                              Сутрин паля, температурата на въздуха навън е (-4.5 С). Кранчето от начало е завъртяно на максимум червения сектор. До 80 градуса, водата стига за точно 15 минути каране в града.(с летен термостат съм и температурата стига до 80 и връща. При градско или на едно място рядко стига 85-90. При каране извънградско и минусови температури е 78-80 градуса.)
                              Проблемът (ако изобщо има такъв) е, че след около 10 минути започва парното да духа хладко. Но забелязах следната тенденция...незная нормална ли е...след тези 10-15 минути...и при достигането на 80 градуса на водата..при нормално каране и подаване на газ, парното духа топло, даже като позадържа ръката си на шлюза и я поопарва. Когато, обаче, колата спре на светофар или не се движи, но с включен и загрял до 80 градуса, двигател, от парното започва да духа почти студено...нормално ли е това и как се справяме с проблема? Благодаря.
                              ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                              DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                              ВАЗ 21079 1990 г.

                              Comment

                              Working...
                              X